Mustafa Kemal Üniversitesi Kampüsü Bölümleri

Tarihçesi

Meslek Yüksekokulumuz, 1993 - 1994 eğitim öğretim yılında Dörtyol şehir merkezindeki geçici binasında başlamış olup, 2000 - 2001 eğitim öğretim yılında ise çağdaş standartlarla yapılan yeni kampüsüne taşınmıştır. Kampüs alanımız muhteşem doğa manzarasıyla 480 dekarlık çam ağaçlarıyla kapalı bir alana sahiptir. Öğretim binamız 5500 metre karelik kapalı alana sahiptir.





 

Laboratuar Altyapısı

    4 adet Modern Bilgisayar Laboratuarı

    1 adet Mikroişlemciler Laboratuarı

    1 adet Dijital Elektronik Laboratuarı

    1 adet Elektroteknik Laboratuarı

    1 adet Haberleşme Laboratuarı

    1 adet PLC Laboratuarı

    2 adet Teknik Resim Salonu

    1 adet Makine Atölyesi

    1 adet  Su Ürünleri Akvaryum Laboratuarı

    1 adet Su Ürünleri Balık Hastalıkları Laboratuarı

    1 adet Su Ürünleri Temel Bilimler Laboratuarı

Ulaşım

Okulumuz Dörtyol ilçesine 11 km, Erzin ilçesine ise 5 km uzaklıktadır. Okul Dörtyol ilçesi Kuzuculu kasabası sınırları içerisinde bulunmaktadır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amanos Daglari hakkinda bilgiler

Kuzuculu Kasabası'nın Tarihi

Hatay Yaylaları Hakkında Bilgiler