Hakkımda


Merhaba ben Gökhan

           Kuzuculu.Com’un kurucusu ve tek yazarıyım 7 ocak 1986 Hatay’ın Dörtyol ilçesinde doğdum. İlk öğretim ve liseyi yaşadığım kasaba olan Kuzuculu Kasabasında okudum lise 3 te liseden sonra 1 yıl yani toplam 2 yıl dershaneye gittim. O zaman ki yıllara göre çok güzel puanlar almama rağmen tercih yapmamıştım çünkü istediğim yer gelmeyecekti sonraki yıl kendim ders çalışmaya karar verdim ve aradan 1 – 2 ay geçmiştiki Muhasebe bürosunda çalışırmısın diye bir teklif aldım ve çalışmaya başladım oysa muhasebe nedir muhasebecilerin ne iş yaptıklarını dahi bilmiyordum taki çalışmaya başlayana kadar.şu anda yaklaşık 6 yıldır çalışıyorum ve aynı zamanda Anadolu üniversitesi  açıköğretim işletme bölümü okuyorum

        Vakit buldukça internet üzerinden , bilgiye dayalı yarışmalar izlemeyi severim ayrıca aksiyon filmlerini çok seviyorum  yürüyüş yaparım ve yüzmekten keyif alırım, web site tasarımı yaparım
  
   Belki merak edenler olmuştur. Bir Muhasebeci ’nin bu tür Web site işleriyle ne alakası var diyeceksiniz.herşey web sitelerinin nasıl yapıldığını merak etmemle başladı önce Joomla içerik yönetim sistemiyle bir site kurdum belli bir zaman sonra onu yayından kaldırdım.Rusların geliştirdiği içerik yönetim sistemi olan Datalife Engine sistemi ile bir site kurdum seo ayarları ok başarılıydı bazı kelimelerde google’de üst sıralarda çıkıyordu.bu siteyide arkadaşıma vermiştin ilgilensin diye fakat oda alan adı parasını yatırmadığından dolayı kapandı. Artık sıkılmıştım ve farklı arayışlar içine girmiştim Google’nin ücretsiz sitesi olan Blogger tabanlı bu siteyi kurdum ve özel alan adı alarak bu hale getirdim.
   
   Bu sitemde daha çok Hatay ilinin Dörtyol ilçesine bağlı olan Kuzuculu Kasabası, Amanos Dağları, Kasabamızda faaliyet gösteren Açed Derneği ile ilgili  bilgiler  paylaşmaya çalışacağım.

   Bu siteyi ve diğer Kişisel Web Sitem olan siteyi kurma ve paylaşımlar yapma nedenim tamamen insanlara faydalı olabilecek paylaşımlar yapmaktır.

Okuduğunuz için ve ilginiz için  Teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın

31.12.2012





Çalışma Hayatım İnsanlara Faydalı Olabilmek Çok Güzel Kişisel Yazılarım Sonsuza Kadar Kalbimizdesin



                            Sosyal Medya Adreslerim

facebook twitter google+ feedburner youtube

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amanos Daglari hakkinda bilgiler

Kuzuculu Kasabası'nın Tarihi

Eski Kelimelerimiz